Kepada yang tak mengerti..

Saya nak ambil peluang ini untuk menyatakan perasaan marah saya pada sesorang..Kepada orang itu silalah mengerti..Moist Carrot Cup Cake saya tu saya jual RM1.70 sebiji termasuk harga container tau..Harga container tu RM0.20 sebiji..Jadi Cup Cake saya tu jatuh harganya RM1.50 sebiji kalau beli 28 biji ..Dan harganya saya boleh kurangkan lagi kalau nak banyak..Moist Carrot Cake tu isinya adalah walnut, carrot dan nenas..Cik Adik oii...bila saya tanya dia kalau nak murah..saya boleh bagi RM1.00 tapi tak adalah walnut dan nenas..TAK NAKKKKKK!!! Kalau nak ada isi walnut dan nenas tapi nak harga RM1.00 sebiji..baik buat sendiri!!!! Jangan marah ye Cik Adik..!!!

Saya dulu selalu complaint..kenapa orang jual cup cakes yang ada hiasan kat atas dua tu sampai ada berbelas RM...Bila saya dah menceburi bidang ni barulah saya faham kenapa mahal...Yang kita nampak tu yang dah siap dan cantik...Tapi kita tak nampak effort orang yang buat decoration cup cake tu tak tidur malam..esp kalau order tu beribu..pas tu tangan boleh jadi sampai sakit sebab mengepam icing..Lepas tu barang pun dah naik harga..Tepung Red Rose yang selalu saya guna naik harganya dari RM1.90 kepada RM3.10..

Marah betul saya!!!!

No comments: